دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
۹ بازديد
۰ ۰

لوله کاروگیت:

لوله های کاروگیت یا همان لوله دو جداره پلی اتیلن PE80  با استفاده از مواد اولیه مرغوب نظیر پلی اتیلن و افزودنی ها و ترکیبات لازم بنا به سفارش مشتری تولید می شود. ساختار هندسی لوله کاروگیت مقاومت را در برابر انحراف ، مقاومت بار خارجی و راندمان هیدرولیکی عالی را تضمین می کند. لوله های کاروگیت تمام مزایای مواد پلی اتیلن از جمله وزن سبک، استحکام ضربه بالا و مقاومت در برابر خوردگی و سایش را ارائه می دهد. لوله های کاروگیت راه حل  عالی برای سیستم های زیرساختی جدید و قدیمی می باشد و می توان در مدت طولانی از آن ها استفاده کرد. آن ها از دو دیواره تشکیل شده است که لایه بیرونی آن که برای افزایش سفتی لوله، جذب فشار خارجی و کاهش وزن کلی به صورت شیار دار یا موجدار طراحی شده است. با این حال، لایه داخلی از یک بافت صاف تشکیل شده است که برای به حداکثر رساندن راندمان جریان و به حداقل رساندن اصطکاک طراحی شده است. لوله های کاروگیت مدت هاست که انتخاب برتر در سراسر جهان بوده و هستند. آن ها به سرعت در حال جایگزینی سیستم های ابتدایی تری مانند لوله های (فیبرشیشه)، بتن و خاک رس هستند که هم به دلیل مزایای جامع و هم سطح عملکرد بالا ترجیح داده می شوند.  لوله کاروگیت با دیواره داخلی صاف و بیرونی موجدار، هیدرولیک و استحکام استثنایی را ارائه می دهد. لوله کاروگیت که با استفاده از پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می شود و مخصوص کاربرد های خاص ساخته شده است، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد. این باعث می شود که جایگزینی عالی برای بتن مسلح (RCP) و لوله های فلزی باشد. عملکرد اصلی آن این است که در برابر فشار خارجی بسیار مقاوم است، می تواند ظرفیت بار خاک را تحمل کند، هزینه پروژه کم است و ساخت و ساز و نصب آن بسیار راحت است.

آشنایی بیشتر با لوله کاروگیت:

از لوله های کاروگیت برای کاهش فرو نشست زمین و تغییرات پوسته زمین استفاده شود. لوله کاروگیت همراه با عمر طولانی از سال 1966 تا به امروز، رشد چشمگیری داشته است و به سرعت استفاده از آن گسترش یافته است. این لوله ها در ابعاد مختلف نظیر : 4 اینچ (100 میلی متر)، 2 اینچ (50 میلی متر) و... تولید و طراحی می شود. با توجه به مزایا لوله کاروگیت و خواص برجسته آن ها در کاربرد ها و مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته است کاربرد های لوله کاروگیت  از کشاورزی زهکشی گرفته تا مسکن، توسعه تجاری، حمل و نقل، معدن، صنعت، جنگل داری، فاضلاب طوفان، فاضلاب بهداشتی، زهکشی چمن، و تصفیه آب طوفان و... است.با  شناخت مزایا لوله کاروگیت و پیشرفت تکنولوژی در فرآیند های تولید و تدوین استاندارد ها و مشخصات لوله های کاروگیت با استاندار بالا و از نظر کیفیت با رده بالا تولید می شوند.

 

 

برنامه های کاربردی لوله کاروگیت:

لوله های کاروگیت روشی مدرن، قابل اعتماد و کارآمد برای زهکشی گرانشی، انواع باران یا فاضلاب است. به لطف بسیاری از ویژگی‌های فنی عالی، این لوله‌ ها را می ‌توان در بسیاری از مصارف ساختمانی در سرتاسر جهان و در منطقه و شرایط خاص تحت هر مسیری نصب و استفاده کرد. مقاومت بالای آن ها در هر شرایطی سبب پیشرفت این نوع لوله ها شده است. کاربرد های لوله کاروگیت عبارتند از:

سیستم های طوفان، باران و ذوب آب

فاضلاب

شبکه آب گرانشی

زهکشی

کانال های کابل

انتقال گاز

مزایا لوله کاروگیت:

لوله های کاروگیت بهترین انتخاب برای سیستم های آب و فاضلاب می باشد. لوله های کاروگیت یکی از پرمصرف ترین و محبوب ترین نوع لوله پلی اتیلن در صنعت آب و فاضلاب می باشد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها، روز به روز بر محبوبیت آن ها در بین مهندسان و پیمانکاران افزوده می شود. در حال حاضر بیش از 90 درصد پروژه های انتقال آب و فاضلاب از لوله های کاروگیت تشکیل شده است. مهم ترین مزیت لوله های کاروگیت دوام و استحکام بالای دیواره آن هاست. لوله کاروگیت در دسته لوله پلی اتیلن دو جداره می باشد. لوله های کاروگیت دارای یک دیواره داخلی صاف و صیقلی و یک دیواره بیرونی حلقوی هستند. حلقوی بودن دیواره داخلی آستانه تحمل لوله را در برابر فشار های خارجی و تنش های محیطی افزایش می دهد و دیواره داخلی صیقلی لوله باعث تسهیل حرکت سیالات از داخل آن شده و میزان اصطکاک را به حداقل می رساند. لوله های کاروگیت در ابعاد مختلف 110 تا 3000 میلی متر در کارخانه با استفاده از تکنولوژی اکستروژن ساخته می شوند. نصب پروژه های کوچک و بزرگ آب و فاضلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی یکی از مهم ترین مسائل جامعه امروزی است.

محیط های بسیار سمی و اسیدی فاضلاب های صنعتی، فاضلاب های میکروبی و فاضلاب های مسکونی می تواند اثرات مخربی بر سلامت انسان، محیط زیست و همچنین لوله های فاضلاب داشته باشد. لوله های کاروگیت بهترین گزینه برای نصب تاسیسات آب و فاضلاب می باشد. این لوله ها مشکلات لوله های فلزی و سیمانی قدیمی را ندارند و در برابر تغییرات شرایط محیطی به خوبی مقاوم هستند. مقاومت بالا در برابر تنش های مکانیکی، خواص هیدرولیکی عالی، پایداری حرارتی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، حفظ خواص در محیط های اسیدی، پایداری خواص فیزیکی در حضور مواد معدنی و قلیا، انعطاف پذیری خوب، قابل مدفون شدن و سطحی و… . از مهمترین ویژگی های لوله کاروگیت به شمار می روند. لوله های کاروگیت برای نصب در شبکه های لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی کشاورزی، آبیاری محصولات کشاورزی، شبکه انتقال گاز و هدایت رواناب جاده ها و جاده ها به خط لوله اصلی استفاده می شود. در نهایت مزایای نصب این لوله ها برای نصب لوله از نظر زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت لوله کاروگیت:

هنگام انتخاب لوله کاروگیت متناسب با پروژه خود با چالش های مختلف و مسائل مختلف نظیر سایز و ابعاد و قیمت و کیفیت و.. مواجه می شوید. یکی از موضاعات مهم قیمت لوله کاروگیت است که عوامل مختلفی در تعین قیمت لوله کاروگیت سهیم هستند. به طور مثال با توجه به نیاز شما ابعاد و ظرفیت لوله کاروگیت مختلف است و همین امر موجب تغیر قیمت لوله کاروگیت می شود. استاندارد بودن و کیفیت لوله کاروگیت نیز عامل دیگر در تعین قیمت لوله کاروگیت می باشد. نوع نصب لوله کاروگیت در قیمت لوله کاروگیت تاثیر گذار است همچنین نوسانات بازار یکی از عوامل دیگر در مشخص نمودن قیمت لوله کاروگیت است.

اتصالات لوله کاروگیت نیز سبب یکسان نبودن قیمت لوله کاروگیت می شود.

از عوامل دیگر که سبب تغیر قیمت لوله کاروگیت می شود می توان به: نوع کاربرد، مواد اولیه و میزان افرودنی ها، نحوه تولید و... اشاره کرد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیت پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله کاروگیت با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد